Vanaf 5 juni kantine en terras weer geopend!

 

Goed nieuws! Per 5 juni kunnen we onze keet en het terras weer openen voor het publiek onder bepaalde voorwaarden. Zo mogen er weer maximaal 50 mensen op het terras zitten of in het clubhuis onder voorwaarde dat de basisregels zoals de 1,5 meter afstandsregel in acht worden genomen. Het nuttigen van een drankje of hapje dient uitsluitend aan de tafels plaats te vinden met een maximum van 4 personen per tafel. Het is nog niet toegestaan om aan de bar te zitten. De kleedkamers en douches mogen weer worden gebruikt.

Per vrijdag 4 juni om 20 uur zullen de reguliere bardiensten beschikbaar komen voor het zelfstandig inplannen via de ClubApp. De eerste week (zaterdag 5/6 t/m vrijdag 11/6) zal nog door de BIC worden ingevuld. De reguliere diensten en de (tijdelijke) weekenddiensten vanaf zaterdag 12/6 t/m het einde van het jaar kunnen dan worden ingepland door de individuele bardienst-leden.

Wanneer er meer duidelijkheid is over de mogelijkheden bij toernooien en competities zullen we deze diensten t.z.t. ook beschikbaar stellen. Wanneer u de voorkeur geeft aan een bardienst bij een toernooi of bij een competitie dan raden we u aan nog even te wachten met het inplannen van uw dienst(en).

Zoals u weet zijn we dit seizoen overgestapt naar de KNLTB ClubApp voor het zelfstandig inplannen van uw bardiensten. Dit betekent dat de BIC geen bardiensten meer zal inplannen met behulp van het voorkeur-keuzeformulier.

In het volgende filmpje wordt uitgelegd hoe je de ClubApp kunt downloaden en installeren: www.youtube.com/watch?v=15KQ7p9FSlU.

Andere functionaliteiten van de app zullen t.z.t. ook ter beschikking komen op de app.

Met de komst van deze App zijn wij als vereniging beter in staat alle leden snel te bereiken met belangrijke clubinformatie. We kunnen leden verbinden met elkaar en maken het samen tennissen eenvoudiger.

Voor meer informatie over het gebruik van de app verwijzen wij graag naar de website van de KNLTB (support.knltb.club/support/home). Voor vragen over de ClubApp kun je ook terecht bij de BIC via bardienst@tvhercules.nl.

Doe je ook mee? Download de ClubApp nu en profiteer ook mee van alle voordelen die de app biedt!

Bardiensten Nieuwe leden

Wanneer u nieuw bent bij tv hercules of nog geen of onvoldoende ervaring hebt met het draaien van bardiensten bij tv Hercules verzoeken wij u om uw dienst in te plannen bij een dubbele bardienst zoals bij een toernooi of bij de competitie. Alle reguliere doordeweekse bardiensten worden in principe gedraaid door maar 1 persoon. Bij vragen kunt u contact opnemen met de BIC (bar indeling commissie) via bardienst@tvhercules.nl.

Ruilen van een bardienst

Wanneer u zich eenmaal heeft ingeschreven voor een bardienst via de ClubApp kunt u deze tot 60 dagen voor de datum van die dienst niet meer annuleren. Mocht u onverhoopt verhinderd zijn voor een bardienst dan blijft u zelf verantwoordelijk voor het ruilen of vervangen van deze dienst en blijft deze ook onder uw naam in de planning staan. Na 60 dagen voor aanvang van een ingeplande dienst is het wel mogelijk om deze te annuleren en weer een nieuwe dienst in te plannen.

Nieuwe kassa

Tv Hercules heeft een nieuwe kassa aangeschaft. De nieuwe kassa is gebruiksvriendelijk en er ligt bij de kassa ook een instructieformulier. Bij eventuele problemen kunt u altijd contact opnemen met iemand van de vereniging (contactgegevens zijn beschikbaar bij de kassa). Zie ook de volgende instructievideo voor de kassa bediening:

Instructievideo Twelve Kassa – Twelve Helpdesk NL

Met vriendelijke groet namens de BIC,

Dave Wissink en Elly Oberjé